New Journey to the West | 5.Sezon | MP4 | TR Altyazılı




~ Çeviride Yer Alan Ekip ve Kişiler ~

KPOP'ÇE / facebook.com/KPOPCE
 wandererchingu, Larnacouer, sena.k. Arshi05


WINNER TURKEY / facebook.com/winnerturkiye
Haute, Hoonystattoo, ohmygzbcl, Ibbcshs


BLOCK B TURKEY / facebook.com/blockbtturkey
Pearl Bbc, Gin



Adı:  New Journey To The West 5 / Sinseoyugi 5
Tür: Varyete Show
Yönetmen: Na YoungSeok, Shin HyoJung
Senaryo: Yazan yok akışına gidiyor :D
Kanal: tvN
Yayın Tarihi: 30 Eylül
Dil: Korece
Bölüm Sayısı:  Şimdilik Bilinmiyor...



~ OYUNCULAR ~


WINNER‘ımızın şekeri Mino

***


Block B‘nin Acılı Çocuğu P.O

***


Oyunculukta Henüz Master Yapamamış Ahn JaeHyun


***


SECHSKIES’in Bıçkın Delikanlısı Eun JiWon


***


Yemek Diyince Aklıma Gelen Tek Kişi: Kang HoDong

***



Bu Amca Öylece Dursa Bile Komik: Lee SuGeun

*
***
*****
***
*

ONLINE İZLE & MP4 İNDİR


OKRU: 1.Bölüm || 2.Bölüm || 3.Bölüm || 4.Bölüm || 5.Bölüm || 6.Bölüm || 7.Bölüm || 8.Bölüm || 9.Bölüm || 10.Bölüm

OLOAD.TV: 1.Bölüm || 2.Bölüm || 3.Bölüm || 4.Bölüm || 5.Bölüm || 6.Bölüm || 7.Bölüm || 8.Bölüm || 9.Bölüm || 10.Bölüm

GDRIVE: 1.Bölüm || 2.Bölüm || 3.Bölüm || 4.Bölüm || 5.Bölüm || 6.Bölüm || 7.Bölüm || 8.Bölüm || 9.Bölüm || 10.Bölüm


*
***
*****
***
*

2.5 Sezonu İzlemek & İndirmek İçin TIKLAYINIZ...
3.Sezonu İzlemek & İndirmek İçin TIKLAYINIZ...
4.Sezonu İzlemek & İndirmek İçin TIKLAYINIZ...
5.Sezonu İzlemek & İndirmek İçin burada kalmanız yeterli :))



Keyifli Seyirler~





Sonra Şu Var BakarsanızSonraki Kayıt Bundan Önce Şu VardıÖnceki Kayıt Ana Sayfa

13 yorum:

  1. İlk bölümden aldı götürdü, çok fazla özlemişim inanılmaz mutluyum. Ayyaş Cho olsa fena olmazdı ama PO ayrı bir soluk getirecek gibi. Emeğinize sağlık. Program boyunca merakla bekliyor olacağım. Fighting!!

    YanıtlaSil
  2. yaaa çok teşekkür ederim çevirmenlerim gözlerinizden öpüyorum :DDd

    YanıtlaSil
  3. Devamını merakla bekliyorum, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Yeter mutant njttw yakamı bırak 2.5 dan buraya soluksuz 3 günde geldim kdksosjdkoddlkdkd delircem çok güzel ♥️♥️

    YanıtlaSil
  5. diğer bölümleri sabırsızlıkla bekliyorum elinize sağlık <3

    YanıtlaSil
  6. 2.bölümün gelmesi çok uzun sürdü. Acaba bu ara çeviri yapmak için vaktiniz mi yok yoksa her bölümün çevrilmesi aşağı yukarı bu kadar sürecek mi? Bu şekilde çok kopuk kopuk oluyor ona göre tüm bölümler bitince izleyeceğim.

    YanıtlaSil
  7. yalvarırım 2. bölümü yükleyin haftalardır her gün kontrol ediyorum :(

    YanıtlaSil
  8. WinnerTurkey ok.ru hesabından 2.bölümü paylaşmış burada güncellenmemiş bilgilendiriyim dedim herkesi :)

    YanıtlaSil
  9. Uzun zamandır bunu bekliyordum çok teşekkür ederim beni inanılmaz mutlu ettiniz emeğinize sağlık :)))

    YanıtlaSil
  10. winner turkey 3. bölümü de paylaşmış okru hesabında bekleyenlere duyurulur

    YanıtlaSil
  11. Diğer bölümler ne zamana gelir acaba?

    YanıtlaSil
  12. Winner turkey 5. Bölümü de yüklemiş bekleyenler için :)

    YanıtlaSil
  13. ayy bu programa bayılıyorum yaa :D bi elf olarak kyu'da olsa süper olurdu ama diğer üyeleride en az o kadar seviyorum :) mino ve p.o ikilisi yakıcak bu sene elinize sağlık çeviri için :D

    YanıtlaSil